Aplankėme Vilnių

Paskutinę mokslo metų dieną mes, priešmokyklinės klasės mokiniai, pradinukai ir penktokai, aplankėme Lietuvos sostinę – Vilnių. Mūsų kelionės tikslas buvo ne tik aplankyti patį Vilnių, bet ir prisiliesti prie Lietuvos istorijos…
        Tris kartus apsisukę ant norų plytelės Katedros aikštėje, apžiūrėję pačią Katedrą, visi nusileidome į Vilniaus Katedros  požemius… Su dideliu susidomėjimu klausėmės gidės pasakojimo, pamatėme senuosius palaidojimus, kriptas, karalių mauzoliejų, vieną seniausių freskų Lietuvoje. Iš arčiau susipažinome su legenda tapusios Barboros Radvilaitės  istorija…
        Naujiena vaikams tapo neseniai įkurtas Žaislų muziejus. Jame vaikai ne tik susipažino su senaisiais žaislais, bet ir galėjo juos paliesti, su jais žaisti…
        Prisiminę legendą apie kunigaikščio Gedimino sapną ir įsiamžinę pilies fone, akmenimis grįstu taku kopėme į pilį, o sraigtiniais laiptais, kuriais lipant sukosi galva, pasiekėme pačią pilies viršūnę. Žvalgėmės nuostabiais Vilniaus senamiesčio vaizdais. Grožis neišpasakytas – visas Vilnius kaip ant delno…
         Iš Gedimino pilies patraukėme link Bernardinų sodo. Pasigrožėję šokančiais fontanais, žydinčiais rododendrais ir kitais augalais, suvalgę po porciją ledų, laimingi, kiek pavargę, bet su puikia nuotaika grįžome namo…