Atsipūsk – 2014!

Birželio 2 – 6 d. mokykloje vyko vasaros stovykla „Atsipūsk- 2014“ 1 – 5 klasių mokiniams. Susirinko 40 vaikų. Su didžiuliu entuziazmu vaikai piešė kirpo savo delniukus, rašė juose savas vasaros svajones. Iš plastikiniu butelių gamino kėglius. Žaidė jais mokyklos aikštyne. Taikliausi buvo apdovanoti saldžiaisiais medaliais.

Istorines žinias pasitikrino žaisdami žaidimą „Ką žinau apie Lietuvą?“.

Išsilankstę lėktuvėlius rungėsi, kurio lėktuvėlis nuskris toliausiai. Nugalėtojai vėl džiaugėsi saldžiaisiais prizais.

Vaikams patiko išbandyti rankos taiklumą varžybose, kuriose iš nurodyto atstumo reikėjo pataikyti į pakabintą … keptuvę.

Ypač vaikams patiko kelionė į Krekenavos regioninį parką, kur keliavome Girinio taku, lankėmės Krekenavos regioninio parko lankytoju centre, lipome į 30 metrų apžvalgos bokštą, nugalėjome baimę eidami judančiu beždžionių tiltu, aplankėme seną, medinę Vadaktėlių bažnyčią. Kurioje kunigavo rašytojas, visuomenės veikėjas, pedagogas J.Tumas – Vaižgantas, palėpėje knygas slėpė knygnešys K.Ūdras. Lankėmės Leonardavo dvarvietėje įrengtame „Mėnulio akmens“ skulptūrų parke. Tai yra šiuolaikinio meno ekspozicija po atviru dangumi, kurioje instaliuota virš 20 dekoratyvinių akmens skulptūrų.

Pramogavome Dvariškių kaime prie vandens karjero, žaidėme lauko žaidimus, poilsiavome.

Mokiniams stovykla labai patiko ir jie su nekantrumu lauks kitos vasaros stovyklos!