Integruota matematikos diena „ Gudročių iššūkis“

    Gegužės 11 dieną visos klasės vykdė integruotą į matematiką veiklą. Šios dienos tikslas – integruoti matematikos dalyką į visų dalykų pamokas, panaudojant netradicinius ugdymo metodus. Mokiniai gamino metodines priemones, žaidė žaidimus, tobulino rusų ir anglų kalbų žinias, lavino atmintinį skaičiavimą, vidurkio suradimo formulę, kartojo apvalinimo taisyklę.

     5 – 6 klasės mokiniai piešė ir dekoravo raides, užrašė kiekvienos raidės vertę. Po to skaičiavo savo vardo vertę, mamos, brolio vardo vertę, savo gyvenvietės pavadinimo vertę. Sugalvojo kokio žodžio vertė yra 40. Vaikai praktikavo atmintinį skaičiavimą, rinko brangiausią vardą ir kokio brangiausio žodžio vertė, prisiminė lietuvių kalbos abėcėlę, lavino minčių savitumą, kūrybiškumą.

    8 -9 klasės mokiniai  taip pat skaičiavo savo vardo vertę bei vardo vertės vidurkį, po to įvairių valstybių pavadinimų vertes ir jų vidurkius. Pamoką užbaigė vieno žodžio įsivertinimu, surado jo vertę.

    Per anglų kalbos integruotą pamoką septintokai gamino korteles, kurias vėliau naudojo kaip metodinę priemonę skaičiuojat, t. y. atliekant įvairius aritmetinius veiksmus.

    Dešimtokai per rusų kalbos pamoką rinko statistinius duomenis koks metų laikas labiausiai patinka, surinktus duomenis išreiškė procentais, po to rašė rašinėlį apie labiausiai patinkantį metų laiką. Lietuvių kalbos pamokoje mokiniai žiūrėjo filmą „ Paslėpti skaičiai“ apie juodaodes JAV moteris matematikes. Jiems reikės parašyti šio filmo recenziją.

    Devintokai rusų kalbos pamokoje mokėsi nusakyti veiksmą rusų kalba, atspėti per kiek laiko jį atliks ir po to patikrinti, kiek laiko užtruko veiksmui atlikti, skaičiavo visų vaikų atlikimo vidurkius.

no images were found