Projektas „Matematika – laimėtojų mokslas“. Matematikos, integruotos su robotika, pamoka „Panašiųjų narių sutraukimas“.

Prisiminę panašiuosius narius, projekto dalyviai, 7 klasės mokiniai, gavo užduotį daugianariais užrašyti statytų robotų konstrukcinių elementų sumas, panaudotų detalių spalvas bei dydžius vertindami kaip daugianario reiškinio kintamuosius.

Pamokos pradžioje aktyviai bendradarbiaudami mokiniai konstravo robotus, turėdami užduočiai skirtą laiko limitą. Atlikę darbus, juos pristatė mokytojai bei klasės draugams. Toliau sekė matematinis iššūkis – į turimą konstrukciją vaikai mokėsi žvelgti iš matematinės perspektyvos. Visas struktūrines detales, panaudotas roboto kūrimui, mokiniams teko surašyti į daugianarį atsižvelgiant į spalvas. Tą pačią užduotį matematikos mokytoja paprašė atlikti dar kartą, pakoregavusi sąlygą – vaikai daugianarį reiškinį užrašė, įvertindami skirtingus roboto detalių dydžius.

Mokiniai pamokos metu buvo geros nuotaikos, imliai perprato mokytojų paaiškinimus, aktyviai klausinėjo dėl kylančių neaiškumų bei noriai atsakinėjo į užduodamus klausimu. Pamoka prabėgo įdomiai ir greitai. Dėkojame dalyviams už jų pastangas!